ROZLICZENIE DOTACJI INWESTYCYJNEJ
Uczestnik Projektu zobowiązuje się do wydatkowania środków finansowych z najwyższym stopniem staranności oraz zgodnie z biznesplanem i postanowieniami zawartej Umowy o Udzielenie Wsparcia Finansowego. Wydatki powinny być zrealizowane w ciągu 2 miesięcy od dnia otrzymania środków na rachunek bankowy.
Poniżej przedstawimy wzory dokumentów niezbędnych do złożenia w Biurze Projektu w celu rozliczenia dotacji inwestycyjnej.
- Rozliczenie dotacji inwestycyjnej – zestawienie towarów i usług
- Oświadczenie – deklaracja pochodzenia ( używane śr trwałe/wyposażenie )
- Oświadczenie o dokonaniu zakupów zgodnie ze szczegółowym zestawieniem
- Oświadczenie o niekupowaniu od członków rodziny
- Oświadczenie dotyczące właściwości zakupionego używanego środka trwałego/wyposażenia
- Wniosek o zmianę w biznesplanie
ROZLICZENIE OTRZYMANEGO WSPARCIA POMOSTOWEGO
Informujemy, iż wydatki poniesione w ramach wsparcia pomostowego należy wykazywać w zestawieniu od dnia rozpoczęcia prowadzenia działalności, które powinno być składane do Biura Projektu co dwa miesiące.
Obligatoryjnie co miesiąc każdy z uczestników przedkłada w Biurze Projektu potwierdzenie opłacania składek ZUS
Na rozliczeniu kwota wydatków kwalifikowalnych powinna wynosić co najmniej 5 600,00 zł netto (2 x 2 800,00 zł).
Poniżej przedstawimy wzory dokumentów niezbędnych do złożenia w Biurze Projektu w celu rozliczenia otrzymanego wsparcia pomostowego: